The time has come

Nu är det daga att sova, imorn är det nämligen nationell i spanska å träning som gäller :) axeln värker som bara den efter att vi satte på tiger balsam :/ hoppas verkligen de läker fortare :)
Imorn kommer även Charlie hit :) skönt att träffa honom igen :)
Jag måste bara då slänga ut lite tack här på bloggen :) nu är det dock inte till bloggare (om ni vill bli länkade säg till) utan till klasskompisar :) tack till Ida å Hanna som gjorde så att jag klarade förmiddan å för att ni är så himla underbara människor, tack Amelie för att du är så lätt att prata med å stöttade mej idag, tack Didde för att du alltid är så social, pratglad å har mycket energi samt ett tack till Jonte för att du hjälpte mej genom matteprovet å finns där för mej :)
Nu ska jag sova :)
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0