see ya

Nu sitter jag på bussen igen :P Jag, Hanna, Ida, Simone å Teddy satt på Espresso i lite mer än 2 timmar ;) klart värt varje minut :)
När jag skulle gå kramade jag alla, inklusive Simone ^^ har kramat henne 2 gånger på de 9 månader vi känt varann ;) De e samma sak som när man ska göra high five :P har gjort de en gång för man high fivar inte med Simone man gör "bro fist" om ni förstår va ja menar? när man slår knogarna mot varann istället för handflatorna :) det är kul att hon är så speciell ;)
Det känns som att alla mina kompisar har något speciellt :) Hur kul som helst för jag kan verkligen alltid relatera till dom, söka hjälp hos dom å ge hjälp till dom :)
Dagen är snart slut så jag hoppas ni har njutit av solen? :)
xo Nalliiz <3









Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0