Remember!

Jag är inte en sån som inte är öppen med mina aggressioner om det inte gäller lärare eller prov, men nu måste jag bara få skriva av mej!
En person i min närhet har börjat gå mej på nerverna! hen (inget ord jag använder men kan inte skriva kön) säger saker som är opassande, trycker ner folk i omgivningen, skryter, ljuger, snackar skit å är för mycket över andra när hen har en soulmate.. jag behandlar personen med respekt men får skit för det typ varje dag. Jag kommer fortsätta behandla hen med respekt men behövde som sagt skriva av mej, så tack gode Gud att jag började blogga å fick skriva av mej här :P
xo Nalliiz <3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0