It's something about the sunshine

Nu är skoldagen slut! båda proven gick bra (tror jag) så de e ju bara att hoppas :)
När jag kommer hem ska jag bara slänga mej i soffan å ta de lugnt! dock så är ja inte depp-trött utan mer trött-trött :) solen gör mej glad! Always :)
Jag har ont i axeln, mer än vanligt men ska till doktorn på fredag så jag hoppas han kan trycka så de blir bra eller nåt :/
När jag skulle gå till bussen från skolan gjorde Adde mej sällskap :) de blåste hur mkt som helst så jag gjorde en nöd-lösning med håret ;) upp i en knut eller nåt :P
Innan jag slänger mej i soffan hemma ska jag visa min fina tröja jag köpte igår ^^
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0