Impossible

Jag förstod redan från början när jag la mej att jag inte skulle somna direkt :/ så jag har kollar lite på Nelly å accezorise (stavning) å hittat fina saker på Accezorise efter att typ däckat när Nelly laddat om 40 gånger x)
Jag har letat efter en ryggsäck ett tag nu, drömt lite om hur den ska se ut å så, å hittade äntligen ett par söta väskor :) samt ett par fina handskar man vill ha ^^







Jag såg faktiskt två tjejer i stan med väskor från accezorise :) dom va jätte fina å i perfekt storlek ^^ I want that ^^
Nu har jag tänkt göra de sista som behövs innan jag ska sova :)
Gonatt! :) (igen)
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0