happy one

Idag har varit en skön dag i skolan, inte nåt speciellt att göra, dock så lät jag som ett trasigt får på spex mötet imorse x)
Efter skolan drog jag å Amelie till stan för att prova lite klänningar :) samt köpa en frappino till mej å en present till hennes pojkvän :) klänningarna va bra, men ska kolla runt mer innan jag bestämmer mej :)
Frappinon var i stort sätt gratis, mamma gav ett presentkort hos espresso för ett tag sen så jag använde de nu å behövde inte betala en krona ^^ nu får jag skjuts av Amelies mamma å de ville stanna på ett ställe som heter Printz bageri för att köpa bröd å jag blev kär! köpte världens godaste bröd för 50 kronor! :D
Underbar dag med andra ord ^^ dessutom läste jag en rolig sak på instagram x)
Här kommer bilderna ;)












xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0