Föreläsning

Just nu sitter jag å lyssnar på ett föredrag om diskriminering. Den började 9 men håller fortfarande på :P Vi börjar riktiga lektioner 12.15, å då har vi egentligen bara en lektion innan vi slutar :P
Idag är det vilodag, inge gym å inge fik :) så jag har andra planer :) plugga svenska å träffa konfirmationsgruppen för att prata om resan till Rom som äger rum 29 maj ^^
Imorse började ju min frukost plan :) å för att jag ska kunna äta frukost behöver jag vara sugen på frukost, ha bacon eller juice ;) vilka krav va? så jag stekte bacon, gjorde äggröra, fixade en avokado, en kopp te å en müsli-Yogurt-bär blandning :) ska lära mej orka göra smoothie ;)
Jag bloggar mer senare, men nu tror jag att jag måste lyssna :/
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0