Finally

Sådär ja, på bussen med musik i öronen :) 1 av 4 nationellaprov avklarat :) samt genomgång med spexgruppen å det gick bättre än jag trodde :) dock är jag hur hungrig som helst nu :P ja å frukosten gick ju inge vidare, fick köpa i skolan för jag var verkligen inte sugen på någonting :( utom is te ^^ men de fanns inte :/
Måndagar å tisdagar är de enda dagarna man verkligen måste plåga sig igenom men hittills har de dagarna gått fort :) (peppar peppar)
Veckan ser ut så mycket som..
måndag: nationella i spanska (höra)
tisdag: doktor igen med armen
onsdag: nationella muntligt i engelska å matte, plugg-träff med Amelie, Lovisa å Jessica efter skolan (pannkakor till frukost)
torsdag: nationella i spanska (muntligt)
fredag: debatt i SO
lördag: slappa sönder
söndag: suprise ;)
Hoppas ni alla har en lugnare vecka :P
Men tänk framåt, 7 veckor kvar :D men Gud va jag tjatar om de x)
men jaja, kram på er! :)
xo Nalliiz <3



Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

ååh tusen tack!! just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en resa till London, vore jätteroligt om du ville vara med! :)
http://shal.blogg.se/2013/april/vinn-resa-till-london.html#comment

2013-04-15 @ 18:12:38
URL: http://shal.blogg.se
Postat av: Isabella Larsson

Hej skulle du kunna berätta lite om muntliga nationella i Spanska? För är verkligen jättenervös för det.
Tack på förhand :)

Svar: Jag vet inte helt vad de handlar om men du kommer ju vara i grupp å sen kommer ni få saker ni ska diskutera om :) ämnet vet vi än men jag misstänker att de e samma som hör å läs förståelse :) hoppas det var lite hjälp :) kram!
Nalliz

2013-04-30 @ 12:25:57
Postat av: Anonym

Nu när du haft ditt muntliga spanska, vad handlade det om? Har det imorgon och är väldigt nojjig!

Svar: Det handlar om saker Som rör dej, jag fick jobb å ungdomar i Sverige :)
Nalliz

2013-05-02 @ 20:56:24

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0