Dov you believe...

...in love? Jag tror på kärlek, jag tror att det finns någon för alla :) å jag tror inte att man kan tvinga fram kärlek :/ Jag älskar bröllop å romantik :)
...in ghosts? Jag tror inte på spöken! Men jag tror på andar. Inte andar som i Aladdin utan andar som inte kunde lämna ouppklarade saker i livet, som inte kunde vila helt enkelt. Dock kan man nog se skillnader på sagor å sanning. Jag tycker det är lite intressant med saker vi inte förstår oss på, där ingen har rätt eller fel :)
Vad tror ni? :) kräver ingen motivation för alla tycker å tänker olika :)
Måste ladda mobilen! :(
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0