Hemma igen

Hej :)
Nu är jag hemma igen från klassresan :) det var jätte bra å jag hade jätte kul :) det uppstod ett litet bråk inatt men det kan man ju inte haka upp sej på :P att paddla kanot är skönare än bad man tror ^^ jag + Hanna = 1,5 h x)
Underbart var det ^^
Dom som läser min blogg dagligen vet att jag spelar ett spel som heter  "zoo story 2" å nu har jag lyckats bygga ut, köpa en jak å två apor ^^ weiiiiiiiiiii ;D
Men till viktigare saker! För 33 år sedan blev en pojke i USA bortrövad å dödad av en man. Familjen till pojken flyttade aldrig och bytte aldrig nummer ifall han skulle komma tillbaka, det är ju super fint. Men varje år 25 maj hedrar man alla barn som blivit bortrövade och mördade. Det är ju jätte fint och jag tycker det är en bra sak att hedra!!
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Åh tack så jättemycket! :D

2012-05-26 @ 15:11:29
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0