Eurovision contest

Hej :)
Jag antar att alla skriver om Eurovision Coster eller morsdag och det ska väl jag med ^^ imorgon är det morsdag och ikväll (nu) är det Eurovision contest, när Loreen hade sjungit i typ 5 sekunder började alla klappa händerna :) ser ljust ut ^^
Men nog pratat om det nu ;) från klockan 12:30 till 16:50 va vi å handlade utemöbler;) det som fick mej att kunna fortsätta var lunchen: SUSHI :D
Men nu har vi en fin nyhet här, jag har hittat min favorit bloggfotograf :D hon heter Julia Hill och hennes blogg heter juliasmagazine.blogg.se och hon är så underbart duktig!! :D
Hoppas du ser detta Julia ^^
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0