Mello?

Hej :)
Nu e pappa å Lenas jobbarkompis här, vi har ätit en  jätte god fiskgryta :) Å innan det rökta laxfenor å sen som efterrätt glass med varma hjortron ^^
Vädret e underbart :D va ute å gick med vovven förut å ja behövde ju typ inte ficklampan :)
Jag kollar på mello nu, men man undrar om allt är ett skämt när Sean Banan å Torsten Flinck gick vidare :o jag vet om dom andra va mkt bättre men lixom, jag börjar ju undra :s
Sen för att alla ska få höra hur barnslig jag är så måste ja få berätta att i spelet "Zoo Story 2" som ja spelar HELA tiden så har jag fått 2 koalor å om 2 timmar å lite till har jag fått en liten isbjörns bäbis :D
Men nu ska Nalliiz va duktig å lägga in lite nyheter på bloggen ^^ har ni hört att det var några ungdomar som föll genom golvet i Globen inatt?? :s låter inte så bra :/
Jag kommer nog skriva något senare ikväll ^^
Hade bäst nu mina Krambjörnar :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0