Mat

Hej :)
Idag var jag ute å handlade mat med Lena å när vi handlade sista gången så köpte vi saffran å kom då fram till att om vi skulle köpt ett kilo skulle de kostat 4000 kronor :o de e mkt du ;P
Ikväll kommer pappa å Lenas jobbar kompisar å för att vara beredd har ja pluggat in vad skålgropar på runstenar står för: fruktbarhet och offersammanhang^^ när jag va yngre så undrade ja va det stod för å då frågade han varje gång vi träffades ;) kul att ja fortfarande kommer ihåg faktiskt ^^
Men nu ska jag fortsätta med "Zoo Story 2" å kolla på när lillasyster å hennes kompis kör Dance Central 2 på kinect ^^
Hade bäst :)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0