Just saying

Hej :)
Det är nog fler än jag som tycker att copy-cats är jobbiga och irriterande -.-
Jag har en copy-cat i min närhet och jag kan ju bara säga att det är as irriterande...
Det man har på sej köper dom, de man köper, köper dom, de man vill köpa köper dom, de man säger säger dom...
Om man ska tänka positivt så är det ju för att dom gillar hur jag är å så, men liksom efter ett tag blir det jobbit :/
Men vad ska man göra? :/ hon får göra som hon vill, kan ju inte göra nåt åt de :P
Hade bäst å tänk alltid positivt ;)
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tävlar ut en vaniljparfym i min blogg, allt du behöver göra för att delta är att kommentera ditt bästa sommar tips!

För att delta eller läsa mer klicka in på http://mliejohansson.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-vanilj-parfym.html#comment

2012-06-09 @ 17:49:42
URL: http://mliejohansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0