gymnasium :s

Hejsan :)
Nu går jag i nian och alla vet att de är då man ska välja gymnasium :s vad ska man välja?? vilken linje?? vart nånstans?? :s jag har en massa alternativ, men herre Gud va många gånger man hinner ändra sej ;P fick precis en katalog från något el- och energi gymnasium å då fick man ett batteri, som inte va ett batteri utan nån mint grejj ^^ haha, mamma kastade den på mej, men ja fångade inte eftersom att ja trodde de va ett batteri x) haha, mamma älskar dom mint sakerna, tror hon ska få dom ^^
Själv sitter jag å äter nötter ^^ ni som inte e nötallergiker vet hur gott de kan va me nötter ibland ^^ så känner jag nu ^^ haha ;) mycke att skratta åt idag :P
Men nu ska jag kolla på min älsklings film: AristoCats! har sett den så många gånger så ja kan ju nästan alla repliker ^^ haha ;)
" Vänta mej, vänta mej" Berlioz
"Jag först, jag först" Marie 
"-oh!!"
Kattungarna
"Varför ska du alltid va först för??" Toulouse (har ja för mej)
"För jag är en dam, sådeså" Marie
"Du e väl ingen dam ..." Berlioz
"Du e bara en vanlig syrra ju.." Touloze
Va ju bara tvungen ^^
Hade bäst nu :) 

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0