tbx!!

Hej :)
Nu e jag tillbaka efter en skidresa uppe i Sandviken :) hoppas alla har fårr höra att Victoria fått sitt barn som blev en dotter å sen vad hon ska heta?? :) hon ska ju heta Estel Silvia Ewa Mary :) det va gulligt tycker jag :)
Men skulle egentligen skriva för att säga att imorronbitti kommer jag ladda upp ett inlägg som enligt mej är något av dom bästa inlägg i min blogg historia!! :D yeay ^^ men de får ni läsa om imorron ;)
Men en tragisk grejj är att jag fick in en glasbit i foten igår :/ dock inte en så stor men shit va de gjorde ont :( men de läker nog snart :)
Hade bäst nu :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0