vinter varning

Hej :)
Nu ska man vara glad att det är som det är, alla lever och ingen är skadad, varker fysiskt eller psykiskt! Bussen gick ju inte sönder och vi har en busschafför som gick runt och frågade om alla mådde bra, nu har det gått över en timme och det är med i E-kuriren.
Min buss har glidit ner i diket. Amelie ramlade över till min sida och jag hade sjukt hög puls och skakade som en blådåre förut. Men som sagt, alla mår bra och vi kommer nog snart loss. 
Hoppas alla har det bra och var glad för det ni har!
Kramiiz Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Millan

Otroligt kloka ord, jag är stolt över dig!

2012-12-05 @ 09:48:17

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0