fail

Hej :) 
Idag är det måndag vilket betyder att jag har håltimme, men idag har varit den roligaste sen jag börja skolan x) 
Idag är det ju runt 13 minusgrader ute så jag å amelie bestämde oss för att ta bussen in till stan, å när vi går på å amelie ska sätta sig ramlar hon övenr en kille som sitter en stol från henne.. bussen hade inte ens nån fart för ja kunde stå utan att hålla i mej x) haha! sen kommer vi till espresso house, jag beställer min kaffe men när amelie ska fråga om hon kan få varmt vatten iggar hon x) totalt, amelie frågade kanske 6 eller 7 gånger men fick inget svar :P haha, min dag är gjord :P 
Hade underbart :) 
Kramiiz Nalliiz :) <3
sötaste barnen i England ;)

Kommentarer
Postat av: IDA Q KARLSSON

13?! Det var typ 18 bnär jag drog hemifrån imorse :o

2012-12-03 @ 17:52:02
URL: http://idaqkarlsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0