viktiga inlägget

Jag tycker inte att jag är snygg eller fin, och jag tycker inte jag är någon speciell. Jag har kunnat säga i 7 år att jag inte tycker om mej själv och massa sånt, men nu räcker de!! Jag vet att jag har kompisar och familj som älskar mej för den jag är. Jag vet inte om jag nånsin kommer kunna säga till mej själv att jag är fin eller vacker, men jag kan säga att jag är den jag är och det är jag nöjd med!!
Ewelyn, tack för att du allti finns!! SUPER SÖT bild ;) 
Kramiiz Nalliiz :) <3
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är bra Jenny! Man ska vara nöjd med sig själv!
Tack för att du alltid finns sötis ♥
HAHAHAH het bild föresten ;)

2012-08-10 @ 17:29:34
URL: http://eweees.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw va glad jag blir att du börjar bli tillfreds med den du är för det bör du vara, så härlig som du e! :*
Love you// mc feast <3

2012-08-12 @ 12:01:15

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0