Svar, igen...

Hej :)
Min blogg hade lite fnatt så jag kunde inte få kommentarer, men nu kom dom :P 40 år senare ;)

Från Evelina:
Hoppas man fortfarande kan ställa frågor, här kommer några iallafall:

1.Säg 5 bra artister du gillar!
2.Godaste du åt i Påsk?
3.Äter du bananer gröna, gula, eller gula med brunafläckar på?
4.Hästar eller Katter? ;)
5.Favorit låt just nu?
6.Snyggaste kändisen?
7.Favorit klädesplagg?
8.Ålar eller Bläckfiskar?
9.Att hela tiden vara svettig eller att hela tiden gå runt med en mans håriga armhåla i ansiktet?
10.Finaste presenten du fått av Charlie? :')

SVAR:
1. 1D (får räknas som en), Ulrik Munther, Justin Bieber, Moa Lignell å Nicki Minaj :)
2. Godis ^^
3. GRÖNA!! ^^ eller asså, grön-gula ;)
4. Katter, tror ja :s
5. Knock you down me Neyo å 2 till, Starships me Nicki Minaj å Fool med Ulrik Munther (kunde inte säga en)
6. Mendå :( måste säga att de står mellan Ulrik å Niall ^^
7. mitt linne från KanDee ^^
8. Bläckfiskar tror ja :P
9. Att hela tiden va svetti tror ja :P haha, du e ju sööt ewe ;)
10. Hans kärlek :') <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0