*

idag är det bara att fåga vad du känner för ^^
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag bestämt mig för attt ställa 10 frågor minst!



1. Vilken är din favorit tv serie?

2. Vem är sötast i big bang theori?

3. Vad var det senaste du kommer ihåg att du drömde?

4. Vilka är bäst, Metallica eller Iron maiden? (OM DU SVARAR FEL ÄR DU INTE MIN KOMPIS LÄNGRE, SÅ PASSA DIG!!!!)

5. Gillar du göris....? ;)))))

6. Skulle du kunna käka 20 råa ägg för att få träffa ullrik?

7. Vad är det godaste du någnsin ätit?

8. Visst är du anas hemliga kompanjon? Ni två är utsända från soviet 1856 med hjälp av en tidsmaskin för att ta reda på vad som är värt att investera i osv. Snart ska ni åka tillbaka till ert soviet och bli äckligt rika, för att sedan kunna förhindra vad som hände i "flugornas herre" dvs att piggy blir dödad, för igentligen finns inte göris, göris är bara piggy I FÖRKLÄDNAD, (därav fråga nr 5). Jag vet att göris är eran kung och att du , han ohc ana har hemliga möten var dag efter skolan slut då ni äter små barn som gått vilse i skogen. FÖRNEKAR DU DITT BROTT? VAD HAR DU ATT SÄGA TILL DITT FÖRSVAR?

9. Gillar du herpes (måste hitta på nått bara -_-)...

10. VISST ÄR JAG BÄST?????

2012-04-08 @ 12:51:34
Postat av: Evelina

Hoppas man fortfarande kan ställa frågor, här kommer några iallafall:



1.Säg 5 bra artister du gillar!

2.Godaste du åt i Påsk?

3.Äter du bananer gröna, gula, eller gula med brunafläckar på?

4.Hästar eller Katter? ;)

5.Favorit låt just nu?

6.Snyggaste kändisen?

7.Favorit klädesplagg?

8.Ålar eller Bläckfiskar?

9.Att hela tiden vara svettig eller att hela tiden gå runt med en mans håriga armhåla i ansiktet?

10.Finaste presenten du fått av Charlie? :')

2012-04-09 @ 19:51:38
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0