corny big ^^

Hejsan tjossan :)
Nu sitter jag här i ewes rum å äter corny big :D de e super gott :D när ja gick in i affären för att köpa dom så tänkte ja inte  på va jag gjorde, så helt dpontant ba: "hej! :) " till nån som jobbar där, sen frågar ja hur han mår, asså ja vet inte vrf x)
Vid 3 ska jag till amelie å va me henne en timme innan ja ska möta charlie ;) hihi, sen ska vi GÅ hem till mej -.-'  men får ju träffa alla iaf ^^
Men nu ska ja fortsätta äta ^^
Hade bäst :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer
Postat av: isaisaisaisa

TACK SÅ JÄVLA MYCKET JENNY CAMMILLAAA TROLLE D:<

:@@@@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



NU GJORDE DU MIG SÅ SUGEN PÅ CORNY BIG ATT JAG MÅSTE MASA MIG IVÄG TILL AFFÄRN OCH KÖPA EN!!!!!!!111111 D: rapping,rappnig,rapping .................



aja, jag älskar dig iallafall ^^ <33

2011-10-14 @ 15:54:29
Postat av: Evelina

HAHHAHAHAHAHAHAHHAHA ISAS KOMENTAR X'D ♥

2011-10-14 @ 18:52:05
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0