MUSIKEN HÄR

Nemen hej, de va länge sen ;)

Han nån av er spotify?? jag har och jag stör mej as hårt på att man inte kan ha den här gratis grejjen utan timmar! nu har alla fått timmar på stify!! jag som lever på musik kommer dö om 2 timmar och 18 minuter :(
Hatar de där me spotify timmarna -.-'
Jag har hittat en lite rolig låt, man måste lyssna nåra gånger innan man gillar den men den heter "Mr. saxobeat" den fastnar så lyssna inte för mycke på den ;)
Tippsa gärna om musiken oxå ;) mycke ni ska göra, ni som bara vill läsa min blogg :P
Hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


NU ÄTER JAG UPP MIN FEJK MICK . . .


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0