konserten -.-'

Hej alla läsare <3

Jag har varit hemma hela dagen för att jag är sjuk :( tack vare konserten igår så har jag as ont i halsen och har svårt att andas :( vist asså london resan i flygplanet har ju bidragit lite oxå, men framför allt konserten igår :( och de värsta var ju att en kille som skulle spela trummor spelade fel så jag sjöng fel och unde efter det inte hitta tbx i versen :( men de tog jag igen när jag och evelina sjöng "born to be somebody" :) sen måste vi ju säga rakt ut att emil är as grym på gitarr och emma och jessica gjorde typ den bästa duetten och att jessica sjöng riktit bra och sen att gucci sjöng ett bra solo :) och killarna va oxå grymma på sina låtar :)
Men nu ska jag drica te och knapra halstabletter så att jag kan bli frisk snart x)
Hade gött :)
Kramiz Nalliiz :) <3

(ingen bild för datan dampar)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0