sammanfattning :P

Tjenixen :)

Onsdag: NEVER SAY NEVER <3 jag, ewe o hanna kolla på never say never :D den filmen kmr alltii vara en del av mitt hjärta <33333333 jag o hanna grät typ i en timme efter xP efter att vi hade gråtit ett tag så började ewe o oxå gråta xP de va ju bara såååå guliit när man skulle gå o man hörde "bye, love you" o de va bebis Justin som sa de :D I <3 Justin bieber <33
Torsdag: PUTTE HAR TRÄNINGEN :D <3 Jag va på truppgymnastiken o fotbollsträningen, mellan de så gick jag hem till amelie :) sen gick jag o amelie till träningen :) då vare putte som skulle hålla i träningen :) önska ja kunde ha varit me den va bra :) BRA PUTTE (Y)
Fredag: INGENTING . . . när jag kom hem från skolan hade jag inget att göra, så jag gick upp o satte mej framför tv:n x) men de va lite tråkit så jag började rita lite :) efter att ha ritat lite så blev de oxå tråkit så jag hämtade några Disney böcker och valde en figur på en sida som jag då skulle rita :) Dumbo va lite svår att rita av så jag ritade av texten "dumbo" som är p framsidan av boken x) <3
Lördag: ISA DAGEN ;) ida har jag varit me isa :D vi har åkt till papi :) men som alltii så händer de lite saker när jag och isa åker hit x) 1. vi viste inte hur vi skulle köpa tåg biljetten x) men gucci o linnea skulle oxå åka dit så dom hjälpte oss :) 2. bussen som vi skulle ta till nacka forom stannade inte där vi skulle stanna x) så vi gick av på en annan busshållplats o tog en buss därifrån till nacka forum xP 3. dörrarna i den rätta bussen dampade och vi trodde att vi inte skulle få komma ut xP 4. mitt kort dampa så ja kunde inte betala :(
Men bra saken finns :) 1. hitta ett par as najs byxor :D 2. åt på ett bra sushi ställe :) 3. hittade najs tröjjor i nacka forum :D
Men nu ska vi kolla på film :)
Sov gott :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0