yeay :D

Heej :)

Idag var första jobbdagen på Gina Tricot i Eskilstuna :D vi fick joba med 4 personer :)
MALIN: Snäll och posetiv
MY: alvarlig med trevlig
JENNY: gullig och nästan barnslig
KLARA: hon var typ arg på mej och ewe hela tiden :o

Vi fick börja dagen med att sortera alla smycken på ställningarna :) det var kul tills jag fick 10 halsband som hade trasslat ihop sej -.-' det tog säkert 20 - 30 min att trassla ut -.-' men sen flöt det på vid alla smycken :) vi höll på med alla smycken i 3 h och 20 min x) för att när vi hade kollat så att alla smycken satt på rätt ställe, skulle vi fylla på med nya smycken x) och när vi kom till ett halsband som skulle fyllas på hittade jag det i skåpet där smycke-lagret var, då va det 2 olika sorters halsband, säkert 4 av varje och där satt jag och ewe på golvet i affären och försökte trassla ut de x) haha, men vi lyckades :) sen fick vi kolla alla provrum, men herre gud!! alla bara slänger kläderna på golvet :o då berättade MY för mej att om man skulle hänga tillbaka sina kläder skulle de kunna plocka ut nya kläder, synd att det inte funkar :/ men jag och ewe fick nåt att göra iaf ;) vi fick ränsa rummen och hänga ut kläderna ;) inte det roligaste men det funkade :) 
När vi hade rast gick jag och ewe och kollade på fiskarna som finns på våningen under :) en fisk är typ "kär" i mej :o haha jag har 2 kort där den lilla blåa fisken syns i kanten typ ;) haha, dom kommer :) och vi fick ett par "namn-brickor" där det stog "praktikant" ;) det var exakt det ewe ville ha x) haha <3

  
SJÖSTJÄRNA

ÄCKLIG "ORM"

DEN KAN SIMMA BAKÅT x)


BLÅA FISKEN

EWE ÄR ÖVERLYCKLIG MED SKYLTEN ;)
TRÖJJAN: BIKBOK


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag snor bilden på mig (a) ;) ♥

2011-06-07 @ 20:12:04
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0