tre-saker-test om mej ;)

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: knark, misshandel och förädare
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: pennor, papper och min kamera
Tre saker jag gör just nu: kollar på film, bloggar och tänker ;)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: skaffa hund, skaffa jobb och bli känd ;)
Tre saker jag kan: gå, ge komplimanger och skriva
Tre saker jag inte kan: man kan allt bara man vill ;)  
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: One direction - forever young, Ulrik Munther - boys don't cry, Justin Bieber - down to earth
Tre saker jag skulle vilja lära mig: fotta as bra, spela gitarr och spara pengar ;)
Tre favoriträtter: tacos, grillat och mango-chatney kyckling :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0