men va är detta . . .

Hej :)

Igår skulle ju jag ha addat upp bilder på mina kläder, men internet slutade fungera så jag kunde inte :( men nu när jag kan så har min kamera lagt av, aldså jag har inga bilder att ladda upp :( men jag lovar att dom kommer imorron!! senast :)
Iallafall, igår var det strömavbrott :) det va ganska mysit :) men hanna och evelina blev as rädda x) sen skrämde jag dom med att jag sa att det skulle komma en mördare och mörda mej ;) haha det va as kul ;) men sen, man kunde inte gå på toa eftersom att våran toa-pump gick på el, och hanna höll på att kissa på sej så hon stog o hoppa när elen kom tillbaka x) haha xP
Men nu ska jag kolla lite fakta om hundar ;) hade bra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0