godmörgen ;)

Gomorron :)

Nu har jag ätit frukost och hunnit se att Ulrik Min-idol Munther har kmmit ut med nya låten "Moments ago" :D den är jätte bra, han är jätte bra!! asså Ulrik är bara as grym :D
Men iallafall,  jag ska snart kolla på en digital systemkamera :) fast bara på datan ;P men vi ska åka och kolla på kameror nästa vecka :) förhoppningsvis så kommer jag komma hem med en ny liten baby :D men vi får se hur det blir :)
Idag är första riktiga dagen på sommarlovet, och det komemr bli en hemma dag :P jag har lixom ingen skjuss in till kompisar så jag klarar mej hemma :) då kan jag kolla mer nogrant på kameran ;)
Men nu ska jag kolla på den ;) så hade så himla bra nu :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0