15 idag :D

Hejsan tjossan :)

Idag blir jag 15 :D det ska min familj fira med grillat till kvällen :) men på morronen!!! jag fick 3 st "Loka likes L.A coconutdream", pengar och Never Say Never planschen på Justin :D sen när jag kommer till skolan så fick jag en Jsin plansch av ewe :) och det bästa är ju när folk säger grattis :D jag blir så glad :D men det var typ tråkit i skolan idag :P först städa - tråååkiiit, sen spex - kulit :D, musik övning - helt okeej, lunch - hamburgare ;) och sist fotboll vilket var okeej antar jag, inte så kul att kolla på ;P
Men nu ska jag teckna lite :) så hade bra :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer
Postat av: melinda

grattis :)

2011-06-14 @ 16:38:05
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0