oj, oj, oj xP

Heej :D

Ja sitter o bloggar från hanibananis data :) ewelinka, mc feast o hanibanani kolla på: "Rec 2" xP den äe sååååååååååååå äckli o . . . blähä!! xP ja kollar inte för ja vet att ja inte kmr kunna gå nån stans utan att de äe sån äckli person i närheten x) medans dom kollar såå har ja räknat ränderna på en av hanibananis kuddar, ritat, kollat på datan me hanibanani o nu bloggar ja xP de äe typ fett trååkiit x) men sen på dan så ska ja va me Emiil :D de kmr blii najs :D
Ja har fottat me ewelinkas  kamera ida oxå :D ja har fottat me hanibananis kamera o ewelinkas kamera :) båda äe digitala systemkameror :D de blev ett par bra bilder :D jag o mc feast har "lekt" #fotomodeller" oxå xP vissa bilder blev typ dålia, men andra blev bra :) jag + mc feast hade rosa tröjjor o ewelinka o hanibanani hade "canada" tröjjor :D de va najs ;) bilder på oss kanske kmr senare ;)  
Nu ska ja snart på toa, men först ska ja sjunga o DUNKA musiik i hörlurarna :D ja älskar att DUNKA musiik :D jag älskar musiik me andra ord :D
Men nu ska ja typ inte blogga mera :/
Så hade gött :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


EWELINKAS KAMERA :D

DUNKAR MUSIIK I HÖRLURARNA :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0