JAG <3 FILM

Hej :D

Just nu kollar ja på "MAMMA MIA" :D den äe ju faktist riktit bra :) "I have a dream. A song to sing." :D 
Igår kolla ja på "Peter pan" :D jag älskar den filmen :D den äe så sööt =3 me alla små tecknade figurer =3 o tingeling = tinkerbell äe ju socker sööt :D asså hon äe såå sööt men i filmen så blir hon avundsjuk, så man blir ju nästan rädd för henne ;P men hon kmr allti va den lilla söta tinkerbell :D 
Jag har kollat på "Pritty woman" oxå :) den va jätte bra :) de äe Julia Roberts o Richard Gere som spelar huvverollerna :) Julia spelar då en tjej/kvinna som heter Vivian. Hon jobbar som prostituerad. Richard spelar en man som heter Edward Lewis. Edward äe en rik o framgångsrik man som säljer företag. Edward hyr Vivian först en natt, bara för att han känner sej ensam me sitt jobb. Men sen så skulle Edward på en affärsmidda o hans "advokat" ville inte att han skulle gå ensam, så Edward hyr Vivian en hel vecka bara för att han ville ha me henne på middan. Vivian fick pengar att handla kläder för till middan o då hade hon sina kläder som hon hade när Edward plockade upp henne. Asså en väldit kort klänning som nästan inte täcker något. O då gick hon in i en klädbutik men massor av fina DYRA kläder o dom i affären behandle henne som "trash" :/o då följde Edward me henne dagen efter o då gick dom till en affär me fina kläder o då blev hon behandlad som en drottning, för Edward va villi att betala as mkt för att hon skulle få de hon ville :D sen händer de massa bra saker men även dåliga :/ de äe lite humor i den ibland o ibland blir det lite sorglit :/ Jag kan lugnt rekomendera filmen!! O lite coolt: jag kolla på filmen o så kom de en scen när hon skulle gå o han ville inte de o hon ville igentligen inte heller. Men ingen sa nåt :/ o ja ba: "Säg nåt då!" o då sa han: "stay!" så jädra coolt :P 
Nu har ni fått 3 film-tipps :D
Hade gött Kramiiz Nalliiz :) <3






Kommentarer
Postat av: a m an d a

sv: tack så mkt!<3 bra film tips =P

du får ta å lägga upp bilder på dina teckningar, jag längtar för att få se dem !

2011-01-03 @ 17:22:41
URL: http://lilaina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0