Gomorron 2011 :D

Hejsan :)

Idag äe mitt första inlägg 2011 :D
Nyårs natten igår va kall med ganska mkt smällar ;) jag har film på lite av de o den kmr väll ;) problemet äe att man hör mej, papi, lillasyster o Lena i bakgrunden xD
"bubliizen" som jag o lillasyster drack lukta som Emils tuggummi xP o när vi skulle läsa va det va fönåt så stog de på tyska o ja fatta ingenting xD men den va helt okej :) champanjen som papi o Lena drack va bäsk xP jag fick smaka ;) jag gilla de inte så mkt men det va typ okej ;P
Iår ska jag lägga upp bilder på mina designer :D hoppas folk gillar dom :) så det kmr väll nån design ibland ;) men det kmr fortfarande va nallar ;) o det kmr bli flera bilder som jag har tagit :)
Men nu får alla ha de bra första dan 2011 ;) kmr nog blogga mer ida :)
Kramiiz Nalliiz :) <3 


DRÖM: ATT BLI SÅHÄR BRA :D <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0