kolla x)

Heej :)

Ja äe hos papi nu :) han har fixat "word" så att ja kan göra min läxa :D de känns bra :D
Ja har hittat ett jätte gulliit klipp x) http://video.se.msn.com/watch/video/sluuurp-jag-aaalskar-min-spegelbild/1jj4gv48r  xD
Ida har ja typ inte gjort nåt ;/ men de äe ganska skönt att bara kunna slappa lite :) men i skolan ida så kolla vi på "teater" :) de handla om en tjej som säger att hon blivit våldtagen o en kille som säger att de inte va hans fel. Man fick höra båda delarna av historien. Hon sa att de va hans fel o han sa att han inte hade våldtagit henne. Den va faktist bra :) o hon som spelade femenima rollen va jätte fin :) o han som spela maskulina rollen va snygg (A) o dom va jätte duktia (Y)
Hoppas alla har haft en lika bra da som ja :)
Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0