dan före, dan före doppare dan??

Hej :)
Imorron är de julafton :D nån som e taggad?? jag är inte lika taggad längre, ska inte fira jul iimorron, ska fira 25:te :s jaja, hällre sent än aldrig, den som väntar på nåt gott väntar aldri för länge :) de har man fått höra en himla massa gånger ;) haha ^^ men jag ska till farfar imorron å fira med honom, mina farbröder å farfars fru :) de blir bra tror jag ^^  sen till "kalle anka" ska vi till farmor å hennes bror :) men de blir mer "julafton" på söndan :)Undra va man får då (a) fett taggad till 25:te ^^ 
Nu ska jag duscha :) hade bäst :)
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0