nu äntligen

Hejsan ^^
Jag vet att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har faktiskt haft fullt upp :P sen har jag försökt blogga från nån Iphone, men näe då de funkar ju såklart inte :( men nu bloggar ja :) datan har varit lite störd så jag haar inte kunnat ladda upp bilderna :'( jag har faktiskt försökt :/
Idag har jag å ewe varit i Eskilstuna :D jag har köpt en tining "Frida - sommarspecial" å sen en mössa ^^ jag ska försöka ladda upp alla bilder imorron å då ska ni få se min mössa från "därför-varför" ^^ de ser ut som en björn ^^ typ en panda :D å då har ju den öron, å när vi åkte hem i bussen så hittade ewe på en låt om min mössa när ja vickade på huvet å öronen rörde sej ^^ jag är kär i den mössan ^^
Jag har hostat typ hela dan å hatar när de gör överdrivet ont i halsen varje gång jag hostar :( de e inte kul :(
Nu ska jag gå å mysa me min älskade mamma å lillasyster :) Putte e ute i stallet :/
Hade de bäst :) Kramiiz Nalliiz :) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0