mormor å morfar

Hejsan tjossan :)
Jag vaknade nu på morronen vid 5 för att åka bil i en timme för att komma till mormor å morfar :P men aja jag e inte så trött längre ^^ men när jag sitter i bilen så ser jag på min mobil att ja inte har nån teckning, men ja tänke ju såklart att de kommer väll tbx, men näe då!! min mobil eller mitt abonemang har crashat :( så mamma skulle kolla när hon kommer hem vad som hänt :)
Imorron ska vi på bio, jag, mormor, morfar å emma :) sen på freda så ska vi på nordiska muséet ^^ har aldri varit där så hoppas de e kul ^^
Men nu när jag sitter vid en annan dator ska jag ladda upp en bild som min vänn Hanna fotografen har tagit ^^ där sen man lite av min mössa :D yeay ^^

Vad tycker ni??
Jag tyckte den blev bra ^^ tur att vi tog den då för sen börja de spö regna :P haha ;)
Men ska sluta skriva nu ;) hade bäst :) <3
Kramiiz Nalliiz :) <3

Kommentarer
Postat av: ISAMACFEAST

HAHAHA! ser du att det e en pil som pekar precis på mitt huvud XDDDDDD ?

2011-08-10 @ 11:13:26
Postat av: Evelina

Svar : Ja Ulrik är bäst :D :D ♥



HAHAAHAHA ISAS KOMENTAR XDD

2011-08-10 @ 14:18:40
URL: http://eweees.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0