Vackert :D

Tjenixen :)

Nu sitter jag ute på baksidan och njuter av solen :) himla gött asså :)
Saknar Göteborg såå himla mycket :( dom va så goa där och nu kmr ja inte kunna träffa dom förns i sommar :( fast jag får ju träffa dom goa igen iallafall :) det kommer bli najs asså :)
Igår kväll vid kvart i 11 gick jag ut. Jag gick ut och la mej på altanen och kollade på stjärnorna :)  vackert säger jag bara :) ska göra likadant idag - ikväll :) jag fick ett ryck dr på altanen igår, så jag gjorde 20 armhävningar och 20 sit-ups ;) jag ska göra det varje dag nu tills jag kommer upp till 100 armhävningar och 100 sit-ups och då ska jag bara gå neråt igen ;) kommer bli gött :)
Men nu ska jag twittra och fixa lite bilder ;)
Kramiiz Nalliiz :) <3

   

Kommentarer
Postat av: mmjt © Hobbyfotograf

svar: tack så mycket :D

jag ligger på listan, haha ;) hamna på listan då? :P

åh, va roligt :D allt bra? ^^

2011-04-17 @ 12:01:41
URL: http://mmjt.blogg.se/
Postat av: Nalliiz

men hur hamnar man på listan då?? :o

alla äe bara bra :) själv?? :)

Kramiiz Nalliiz :) <3

2011-04-17 @ 16:04:01
URL: http://dodidat.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0