näe?!

Hej :)

idag hade jag min lilla dagliga cykeltur med Akilles, Lena och lillasyster :) när jag som vanligt cyklar själv så cyklar jag förbi lammhagen :) det brukar vara 5 lamm, 3 får och Sunshine :) men idag så va de bara 5 lamm, 2 får och Sunshine :o men sen ser jag det tredje fåret :) det hade precis fött 2 lamm :D såå gulliga och ja har kort på dom men bilderna kommer senare ikväll :)
Sen har jag tvättat lenas bil ;) okeej, med lillasyster :P men hon spruta bara vatten på mej -.-' ja KÄMPADE för att få bilen ren, medans lillasyster bara lekte med vattenslangen -.-' men blev den ren?? nej! så jag fick gå tillbaka sen och tvätta igen -.-' men nu är den typ ren :)
Hade gött, och lita inte på era småsyskon när dom säger att dom INTE ska spruta vatten på dej ;)
Kramiiz Nalliiz ;) <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0