Musiken jag lyssnar på :D

Tjenixen :)

Nu ska ja tipsa om låtar men ja lägger det under musik ist för tips ;)

Den låten som jag lyssnar mest på äe "next 2 you" med Chris Brown ft. Justin Bieber <3 jag har den 12 gånger efter varann på min spotify bara för att slippa gå tbx till samma låt hela tin :P

Dom andra lårana som jag oxå lyssnar mycke på är de låtar som kommer från Daniel Adams-Rays album "svart, vitt och allt där imellan" :) han har en riktigt skön röst :) <3

Hoppas ni väljer att lyssna på de låtar som ja har föreslagit :)
Kramiiz Nalliiz <3


Kommentarer
Postat av: Amelie

LONDON KOMMER BLI AAAAAS KUL!!! :D LÄNGTAR!!!:D <33

2011-04-02 @ 18:20:10

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0