tjena :)

Nu har jag kommit hem till pappa :) V
ädret är blåsit o det regnar lite till-o-från xD
När jag logga in på msn så kollade jag på världens sjukaste klipp. Det äe en kvinna som kastar hundvalpar i sjön :o hon måste ha nå fel! så kan man bara inte göra!!!
Jag har inte gjort så mkt ida xD jag har varit i skolan o haft det bra x) till lunch blev det en chewbata med köttbullar ;P den va faktist riktit goodizz ;D När jag vänta på att mamma skulle hämta mej så kom O. Jag har kännt honom ett tag :) bara att han har lixom inte kännt igen mej x) men idag sa jag tja! då sa han: nemen det äe ju du?! :D då blev nalliz glad :D <33 men puzz på er o ha det goodiiz // nalliz


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0