hola ;P

hola everybody ;P jag vet att jag inte har bloggat på länge :( men det äe för att jag pallar inte starta den hära biggiga datan xD jag hoppas alla har haft det gött för det har jag :) igår åkte jag, hanna, ewe o mc feast till e-tuna o shoppade lite o sen så åt vi på bamboo city :D det va göö bra :) mc F tog dagens outfit o ewe försökte med dagens bil x) jag köpte en ny mascara och en sminkborste :) maten va skit dyr :o den gick på 194:- det va dyyrt xo men det va så gott så det äe shot the same x) jag ska spela match idag :S i det hära vädret :P men jag äe så nervös så jag kmr säkert vara hyper o köra mitt bästa :D fast det gör jag alltid ;D hade o hejja på mej ;) puzz// nalliz <33

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0