ennu en dag <3

Hej :) nu tänker jag blogga lite om idah o sen kmr jag hizza o dizza i slutet :) idag började med att jag nästan krocka i ett bord o jag sparka en kille på benet (det va inte meningen) sen fick jag MVG på spanskan :D sen ska jag va i grupp med nån jag typ gillar minst av alla D: sen jag hanni banani o ewe prata as mkt om justin biebers nya video som skulle komma idag men kmr inatt kl. 2 :( sen har jag pratat med den sötaste killen i klassen :D <3 sen va dagen nästan slut när en av tjejerna blir as griinii xP asså så funkar det inte lilla gumman! o sen glömmde jag mitt grece armband på truppiz :(  (vissa av ledarna kallar det så) xD men ladaren hade hittat det o tagit hem det :)

Hizza: 1. MVG
          2. pratade med sötaste killen i klassen '
          3. ladaren hitta mitt armband

Dizza: 1. mina misstag
          2. måste va med en som jag INTE gillar
          3. JB´s video kmr inatt

Där har ni min dag ;P fast jag städade min sminklåda oxå o det tog typ 1 h o lite till ;o men det äe typ fint nu ;P <33 hade/ Nalliz <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0