hejsan tjossan :)

hejsan tjossan :)
Idag har jag varit på gudstjänst o ska senare idag åka o kolla när putte spelar innebandy :)
Jag kollade på animal planet nyss o det handlade om en person som gick runt o mördade katter :( han flådde dom, skar dom o tog ut saker typ hjärta, lever o innälvor :'( shit vilken hämsk person :'( asså det va hämskt :'( tänk om min älskade katt skulle hittas mördad :'( asså jag skulle dö i gråt :'( jaja det slutade med att det va en 19:årig kille som blev dömd! när han satt i fängelse så va det inge flera katter som hade blivit mördade :D ah va skönt att veta :)
Nu får alla ha det så bra :) / Nalliz <3'

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0