disikera :o

Hej :)
Ja precis som det står: jag har disikerat idag :o det va såååååååå äcklit så det äe inte sant xP jag gjorde hela jobbet :P jag klippte o tog med pinsetten xP det va super äcklit :( asså vi disikerade en liten bläckfisk :s det va slämmig xD det äe nu mamma säger:"slämmit men mättande" xP
Sen har jag haft problem med en av mina bästa vänner :'( jag önska att jag aldrig skrivit så :( sry sötnos :'( nu kmr hon nog inte vilja prata med mej :(
men det braiga äe att jag har väll pratat lite med den söta o så :) men jag blir retad av en annan för han tror han vet men jag nekar till att jag gillar "söta" killen xD
Jag läste fel o trodde jag hade skrivit "neckade" ist för "nekade" o då kom jag ihåg vad hon tjejkompisen så förut x3 hon sa "killklack" ist "kilklack" xD va dui äe söt gumman :)
men nu ska jag chillaxa lite vid teven så alla får ha det bra / Nalliz :) <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0