iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip :D

Helsan tjossan ;)
Ikväll äe det EMA-galan på MTV klockan 21.00 :D ingen missar! Justin äe med där :D OH YEAH :D jag har röstat på honom :) hopas han vinner nåt pris :)
Jag har fixat mina naglarna och jag ska typ ha spa sen =3 najz <3 med ljus o varmt vatten o ... shit va najz :D
Jag ritade lite tidigare idag och jag vet vad jag ska göra på bilden när jag äe klar med gaga :) jag ska göra ett körsbärskonstverk :D ag tror det kommer bli bra med dom färgerna jag har valt :)
Imorron äe det skola och jag längtar xP jag vill ha nåt att göra på dan ;)
Nu har ni fått lite gott o blandat från mej och nu får ni bilder :)
    
    
 
  


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0