hello :)

Hallo :)
Ich bin Nalliiz ;) just kidding xP
Idag har jag varit i skolan o det va väll kul för när vi va bara 8b så va vi typ 11 stycken ;P kulit vett du x) inga  läxor tills idag xP vi skulle ha ett prov i matte men det blev inte så för min mattelärare hade inte planerat lagom bra xP men på månda äe det läxförhör för dom som inte klara det förra gången asså typ omprov ;)
Jag o Ambi sitter o nördar framför datorerna :) jag har fått en nu :D yeah :D <3 den heter Duchets :) min bby #2 ;P att va här hos papi nu med ambi äe najz :) imorron ska jag o ambi till stan o ha kul ;) <3 har typ inge mer att skriva så ni får ha det gött :) puzz Nalliiz :) <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0