as länge sen xD

Hej :)
Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har inte årkat gå in på den här stora datan xD och jag har varit hos pappa 2 dar xtra :) det va kul o trevlit :) sen åkte jag in till stockholm för att träffa isa och sen åka hem med tåg :) jag tog bussen till slussen och sen skulle jag möta isa där. Det gick väll sådär xP jag ringde isa och vi började prata:
- Jag står vi ett fruktställe, sa isa
- okej jag står vid ett matställe, sa jag
- ääh okeej?! :o
- men nu står jag vid "katarinahissen" :)
- okej, jag går oxå dit nu :D
- nu äe jag här :)
- jag me :) pinsamt om vi står på typ samma ställe men sen ser vi inte varann xP
- men okej vi kollar omgivningen . . .  ser du en typ trä segelbåt som är kopplad till en annan båt med texten "nattklubb"
- a jag ser en typ segelbåt med texten "nattklubb"
 sen kollar jag upp och ser att isa står lutad mot ett räcke och kollade mot båten :)
- jag ser dej! :D
- gör du? :O jag ser inte dej xP
- men kolla ner! :D
isa kollar ner
- mera ner! :P
isa kollar mera neråt
- ne höger xD
isa kollar höger och då ser hon mej :D jag börjar skratta xP asså jag typ skrattar ihjäl mej xP då stog isa på bron och jag stog under den xD  men iaf sen kom isa ner och hämtade mej :) sen tog vi tunnelbanan till T-centralen och skulle lämna våra väskor men det kostade 50 kr :o så vi tog me oss alla väskor xP men det gick bra :) jag köpte 2 nagellack :) 2 lila :) det va faktist 2 olika :D jag ska till e-tuna imorron och shoppa lite ;D med hanibanani o ewelinka xP hoppas dom vill fortfarande :) hoppas det äe många som läser :) hade kulit puzz Nalliiz :) <33


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0