3 dagar elr så ;)

Hejsan :)
DAG 1- onsda: ewelinka o hanibanani va här hemma hos mej :) ewelinka skratta åt massa konstiga saker o hanibanani va typ bara allmänt konstig ;) vi kollade på "det okända" ensamma hemma o det va skit kul ;P för jag har aldrig sett hanibanani så scared o jag har nog aldrig varit så nära henne i hela mitt liv xP sen putte hem o öppna yttedörren ;) ewelinka som varit ko-lugn hoppade 3 meter upp i luften tsms med hanibanani ;D sååååååååå kul ;D o va hade lila kläder på oss för att JUSTIN BIEBERS skiva MY WORLD fyllde 1 år :D
DAG 2- torsda: efter skolan gick jag, isafia,ewelinka o celise till jumpasalen o skulle leda truppgumnastiken :) jag skulle va kvar tills halv 7 för jag hade fotbollsavslutning i matsalen brevid ;) så jag va kvar tills 7 för sen va jag trött xP jag hade stått på händer o gjort 4 handvolter ;) 2 av 4 så stälde jag mej upp :D yeay me ;P men sen på avslutningen så fick vi pris för att ha tränat under ett år o en liten medalj för att va hade varit med i nån cup elr nåt ;) sen så började en tränare prata om statistik ;S (fatta typ ingenting) men deå skulle han ropa upp namnen som typ skulle vinna ett pris for bäst i statistik elr nåt xP då sa han:
- o dom första jag vill ha fram är Julia o Jennifer :)
jag ba grattis Jenfa, asså inte högt utan bara tänkte :) men sen ba: men vänta minus "fer" han mena mej :o jag stog o skaka hela tin xP men sen asså jag typ kom bra till i alla 3 statistikgrupperna :D det va 3 st grupper :) sen så hände det typ inge mer xP
DAG 3- idag: idag har det inte hänt nåt typ ;P jag hade NO idag o då va det en kille i min klass som sa att jag typ hade fina ögon =3 gullit av honom :) sen ikväll ska ewelinka komma :) sen kanske hanibanani o isafia ska komma :) hoppas, hoppas :)

men ne nu får alla ha det gött puzz Nalliiz :D <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0