tror jag :S

hejsan tjossan :) det här är mitt sista elr näst sista inlägg innan jag åker till Grekland :) jag tror det iaf :s hoppas alla har haft ett bra sommarlov såhär långt :) jag vill säga förlåt till min älskade kusin :s jag är lessen att jag inte läste din blogg på länge och att jag inte viste att du hade tagit bort den :( men du ska veta att jag sa till mina kompisar att du hade den finaste bloggen :) jag ska sluta skriva nu för jag ska snart till farmor och sen till pappa och imorron sa jag till västkusten och sen till grekland den 6:e :) alla får ha det så bra även fast jag inte är med x) o om strawberrysyster läser detta så vill jag att hon bestämmer ett datum med tjejerna som vi ska åka och hur mkt pengar vi måste ha :) <3 jag vill rekomdera låtar innan jag åker och dom äe: Justin Biebers alla låtar och OMG med Usher :) <333333333333 hare elr kanin x) Kramar JAG :)

Kommentarer
Postat av: Strawberrysisster :)

Isa sa typ att vi måste sammla 1700 kr :S <33

2010-07-01 @ 12:59:15
URL: http://eweelinaa.devote.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0